Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI
1. Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych
osobowych pozyskanych za pośrednictwem sklepu internetowego
www.mojalalka.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”).
2. Właścicielem Sklepu i jednocześnie administratorem danych jest Szymon
Milanowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Szymon
Milanowski MILANEX z siedzibą w Kościanie (64-000), ul. Żwirki i Wigury
43, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii,
NIP: 7821065731, REGON: 411484310, zwany dalej Mojalalka.pl.
3. Dane osobowe zbierane przez Mojalalka.pl za pośrednictwem Sklepu
Internetowego są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane
również RODO.
4. Mojalalka.pl dokłada szczególnej staranności do poszanowania
prywatności Klientów odwiedzających Sklep Internetowy.

  • 1 Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz
    podstawa prawna
    1. Mojalalka.pl zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących
    czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością, osób
    fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą
    lub zawodową oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne lub
    jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa
    przyznaje zdolność prawną, zwanych dalej łącznie Klientami.
    2. Dane osobowe Klientów są zbierane w przypadku:
    a) rejestracji konta w Sklepie Internetowym, w celu utworzenia
    indywidualnego konta i zarządzania tym kontem. Podstawa
    prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi
    Konta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    b) składania zamówienia w Sklepie Internetowym, w celu wykonania
    umowy sprzedaży. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania
    umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
    3. W przypadku rejestracji konta w Sklepie Internetowym, Klient podaje:
    a) adres e-mail;
    b) dane adresowe:
    a. kod pocztowy i miejscowość;
    b. kraj (państwo);
    c. ulica wraz z numerem domu/mieszkania.
    c) imię i nazwisko;
    d) numer telefonu.
    4. Podczas rejestracji konta w Sklepie Internetowym Klient samodzielnie ustala
    indywidualne hasło dostępu do swojego konta. Klient może zmienić hasło,
    w późniejszym czasie, na zasadach opisanych w §5.
    5. W przypadku składania zamówienia w Sklepie Internetowym, Klient podaje
    następujące dane:
    a) adres e-mail;
    b) dane adresowe:
    a. kod pocztowy i miejscowość;
    b. kraj (państwo);
    c. ulica wraz z numerem domu/mieszkania.
    c) imię i nazwisko;
    d) numer telefonu.
    6. W przypadku Przedsiębiorców, powyższy zakres danych jest dodatkowo
    poszerzony o:
    a) firmę Przedsiębiorcy;
    b) numer NIP.
    7. Podczas korzystania ze Strony Internetowej Sklepu mogą być pobierane
    dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera
    Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj
    przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
    8. Od Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym
    informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych
    czynnościach, podejmowanych w Sklepie Internetowym. Podstawa prawna
    - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na
    ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na
    poprawie funkcjonalności tych usług.
    9. W celu ustalania, dochodzenia i egzekucji roszczeń mogą być przetwarzane
    niektóre dane osobowe podane przez Klienta w ramach korzystania
    z funkcjonalności w Sklepie Internetowym takie jak: imię, nazwisko, dane
    dotyczące korzystania z usług, jeżeli roszczenia wynikają ze sposobu, w jaki
    Klient korzysta z usług, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia
    roszczenia, w tym rozmiarów poniesionej szkody. Podstawa prawna -
    prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na
    ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie przed
    roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami
    państwowymi.
    10. Mojalalka.pl przetwarza dane osobowe obejmujące: imię, nazwisko, adres e-
    mail, jak również odpowiedzi na przygotowane pytania w ramach ankiety
    satysfakcji i formularzy wykorzystywanych do badania satysfakcji. Udział
    w takich akcjach jest dobrowolny. Jeśli Klient nie zgadza się na
    uczestniczenie w nich, to w każdej chwili może poinformować Mojalalka.pl
    na adres zgodnie z §6, a wtedy Mojalalka.pl zablokuje odpowiednie dane.
    Podstawa prawna - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    polegający na poprawie funkcjonalności usług świadczonych drogą
    elektroniczną oraz dokonaniu oceny satysfakcji ze świadczonych przez nas
    usług.
    11. Przekazanie danych osobowych do Mojalalka.pl jest dobrowolne, w związku
    z zawieranymi umowami sprzedaży, czy też świadczenia usług za
    pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, z tym jednak zastrzeżeniem, że
    niepodanie określonych w formularzach danych w procesie Rejestracji
    uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta, zaś w przypadku
    składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta uniemożliwi złożenie
    i realizację zamówienia Klienta.
  • 2 Komu udostępniane lub powierzane są dane
    oraz jak długo są przechowywane?
    1. Dane osobowe Klienta przekazywane są dostawcom usług, z których
    korzysta Mojalalka.pl przy prowadzeniu Sklepu Internetowego. Dostawcy
    usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień
    umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Mojalalka.pl co do
    celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające)
    albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania
    (administratorzy).
    a) Podmioty przetwarzające. Mojalalka.pl korzysta z dostawców, którzy

przetwarzają dane osobowe wyłącznie na polecenie Mojalalka.pl.

Należą do nich m.in. dostawcy świadczący usługę hostingu, usługi
księgowe, dostarczający systemy do marketingu, systemy do analizy
ruchu w Sklepie Internetowym, systemy do analizy skuteczności
kampanii marketingowych;
b) Administratorzy. Mojalalka.pl korzysta z dostawców, którzy nie
działają wyłącznie na polecenie i sami ustalają cele i sposoby
wykorzystania danych osobowych Klientów. Świadczą oni usługi
płatności elektronicznych oraz bankowe.
2. Lokalizacja. Dostawcy usług mają siedziby w Polsce i w innych krajach
Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
3. Dane osobowe Klientów przechowywane są:
a) W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest
zgoda, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez
Mojalalka.pl tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu
zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia
roszczeń jakie może podnosić Mojalalka.pl i jakie mogą być podnoszone
wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin
przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe
oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej -
trzy lata.
b) W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie
umowy, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez
Mojalalka.pl tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po
tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia
roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin
przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe
oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej -
trzy lata.
4. W przypadku dokonania zakupu w Sklepie Internetowym, dane osobowe
mogą być przekazywane, w zależności od wyboru Klienta, następującym
podmiotom w celu dostarczenia zamówionych towarów:
a) firmie kurierskiej;
b) firmie InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadczącej
usługi dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (Paczkomaty);
c) Poczcie Polskiej S.A. z siedzibą w Warszawie.
5. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system PayU, jego dane
osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności
spółce PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166), przy ul. Grunwaldzkiej 182,
wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy
Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399.
6. Dane nawigacyjne mogą być wykorzystywane w celu zapewnienia Klientom
lepszej obsługi, analizy danych statystycznych i dostosowania Sklepu
Internetowego do preferencji Klientów, a także administrowania Sklepem
Internetowym.
7. W przypadku skierowania żądania Mojalalka.pl udostępnia dane osobowe
uprawnionym organom państwowym, w szczególności jednostkom
organizacyjnym Prokuratury, Policji, Prezesowi Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub
Prezesowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

  • 3 Mechanizm cookies, adres IP
    1. Sklep Internetowy używa niewielkich plików, zwanych cookies. Zapisywane
    są one przez Mojalalka.pl na urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej
    Sklep Internetowy, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Plik
    cookie zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, swój „czas
    wygaśnięcia" oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą ten
    plik. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają
    dostosowywać oferowane przez Mojalalka.pl produkty do indywidualnych
    preferencji i rzeczywistych potrzeb osób odwiedzających Sklep Internetowy.
    Dają też możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin
    prezentowanych produktów w Sklepie Internetowym.
    2. Mojalalka.pl wykorzystuje dwa typy plików cookies:
    a) Cookies sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub
    wyłączeniu komputera zapisane informacje są usuwane z pamięci
    urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie
    jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych
    z komputerów Klientów.
    b) Cookies trwałe: są przechowywane w pamięci urządzenia końcowego
    Klienta i pozostają tam do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia.
    Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek
    danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera
    Klientów.
    3. Mojalalka.pl wykorzystuje cookies własne w celu:
    a) uwierzytelniania Klienta w Sklepie Internetowym i zapewnienia sesji
    Klienta w Sklepie Internetowym (po zalogowaniu), dzięki której Klient
    nie musi na każdej podstronie Sklepu Internetowego ponownie
    wpisywać loginu i hasła;
    b) analiz i badań oraz audytu oglądalności, a w szczególności do
    tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki
    sposób Klienci korzystają ze Strony Internetowej Sklepu, co umożliwia
    ulepszanie jej struktury i zawartości.
    4. Mojalalka.pl wykorzystuje cookies zewnętrzne w celu:
    a) popularyzacji Sklepu Internetowego za pomocą serwisu
    społecznościowego facebook.com (administrator cookies
    zewnętrznego: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland
    z siedzibą w Irlandii);
    b) prezentowania na stronach informacyjnych Sklepu, mapy wskazującej
    lokalizację biura Mojalalka.pl, za pomocą serwisu internetowego
    maps.google.com (administrator cookies zewnętrznego: Google Inc
    z siedzibą w USA);
    c) prezentowania opinii na stronach internetowych Sklepu, które są
    pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego ceneo.pl
    (administrator cookies zewnętrznego: Ceneo.pl sp. z o.o. z siedzibą
    w Poznaniu);
    d) prezentowania opinii na stronach internetowych Sklepu, które są
    pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego okazje.info
    (administrator cookies zewnętrznego: Grupa Okazje Sp. z o.o.
    w organizacji z siedzibą w Łodzi);
    e) zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za
    pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics (administrator
    cookies zewnętrznego: Google Inc z siedzibą w USA);
    f) prezentacji Certyfikatu Rzetelny Regulamin za pośrednictwem serwisu
    internetowego rzetelnyregulamin.pl (administrator cookies
    zewnętrznego: Rzetelna Grupa sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie).
    5. Mechanizm cookies jest bezpieczny dla komputerów Klientów Sklepu
    Internetowego. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się
    do komputerów Klientów wirusów lub innego niechcianego oprogramowania
    lub oprogramowania złośliwego. Niemniej w swoich przeglądarkach Klienci
    mają możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do
    komputerów. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Sklepu
    Internetowego będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury
    wymagają plików cookies.
    6. Poniżej przedstawiamy jak można zmienić ustawienia popularnych
    przeglądarek internetowych w zakresie stosowania plików cookies:
    a) przeglądarka Internet Explorer;
    b) przeglądarka Microsoft EDGE;
    c) przeglądarka Mozilla Firefox;
    d) przeglądarka Chrome i Chrome Mobile;
    e) przeglądarka Safari i Safari Mobile;
    f) przeglądarka Opera.
    7. Mojalalka.pl może gromadzić adresy IP Klientów. Adres IP to numer
    przydzielany komputerowi osoby odwiedzającej Sklep Internetowy przez
    dostawcę usług internetowych. Numer IP umożliwia dostęp do Internetu.
    W większości przypadków jest przypisywany komputerowi dynamicznie, tj.
    zmienia się przy każdym połączeniu z Internetem. Adres IP jest
    wykorzystywany przez Mojalalka.pl przy diagnozowaniu problemów
    technicznych z serwerem, tworzeniu analiz statystycznych (np. określeniu,
    z jakich regionów notujemy najwięcej odwiedzin), jako informacja przydatna
    przy administrowaniu i udoskonalaniu Sklepu Internetowego, a także
    w celach bezpieczeństwa oraz ewentualnej identyfikacji obciążających
    serwer, niepożądanych automatycznych programów do przeglądania treści
    Sklepu Internetowego.
    8. Sklep Internetowy zawiera linki i odnośniki do innych stron internetowych.
    Mojalalka.pl nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony prywatności na
    nich obowiązujące.
  • 4 Prawa osób, których dane dotyczą
    1. Prawo do cofnięcia zgody - podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO.
    a) Klient ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił Mojalalka.pl.
    b) Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody.
    c) Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez
    Mojalalka.pl zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.
    d) Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Klienta żadnych negatywnych
    konsekwencji, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub
    funkcjonalności, które zgodnie z prawem Mojalalka.pl może świadczyć
    jedynie za zgodą.
    2. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - podstawa prawna:
    art. 21 RODO.
    a) Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn
    związanych z jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania jego
    danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli Mojalalka.pl przetwarza
    jego dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, np. marketing
    produktów i usług Mojalalka.pl, prowadzenie statystyki korzystania
    z poszczególnych funkcjonalności Sklepu Internetowego oraz ułatwienie
    korzystania ze Sklepu Internetowego, a także badanie satysfakcji.
    b) Rezygnacja w formie wiadomości e-mail z otrzymywania komunikatów
    marketingowych dotyczących produktów lub usług, będzie oznaczać
    sprzeciw Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych, w tym
    profilowania w tych celach.
    c) Jeżeli sprzeciw Klienta okaże się zasadny i Mojalalka.pl nie będzie miał
    innej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych, dane
    osobowe Klienta zostaną usunięte, wobec przetwarzania których, Klient
    wniósł sprzeciw.
    3. Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) -
    podstawa prawna: art. 17 RODO.
    a) Klient ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych
    danych osobowych.
    b) Klient ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:
    a. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały
    zebrane lub w których były przetwarzane;
    b. wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były
    przetwarzane w oparciu o jego zgodę;
    c. wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania jego danych w celach
    marketingowych;
    d. dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem;
    e. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się
    z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie
    Państwa członkowskiego, któremu Mojalalka.pl podlega;
    f. dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług
    społeczeństwa informacyjnego.
    c) Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku
    z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, Mojalalka.pl może
    zachować pewne dane osobowe w zakresie, w jakim przetwarzanie jest
    niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jak również
    do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania
    na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu
    podlega Mojalalka.pl. Dotyczy to w szczególności danych osobowych
    obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail, które to dane
    zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń
    związanych z korzystaniem z usług Mojalalka.pl, czy też dodatkowo
    adresu zamieszkania/adresu korespondencyjnego, numeru
    zamówienia, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania
    skarg oraz roszczeń związanych z zawartymi umowami sprzedaży lub
    świadczeniem usług.
    4. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych - podstawa prawna: art.
    18 RODO.
    a) Klient ma prawo do żądania ograniczenia przetwarzania jego danych
    osobowych. Zgłoszenie żądania, do czasu jego rozpatrzenia
    uniemożliwia korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług,
    z których korzystanie będzie się wiązało z przetwarzaniem danych
    objętych żądaniem. Mojalalka.pl nie będzie też wysyłał żadnych
    komunikatów, w tym marketingowych.
    b) Klient ma prawo do żądania ograniczenia wykorzystania danych
    osobowych w następujących przypadkach:
    a. gdy kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych –
    wówczas Mojalalka.pl ogranicza ich wykorzystanie na czas
    potrzebny do sprawdzenia prawidłowości danych, nie dłużej
    jednak niż na 7 dni;
    b. gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a zamiast
    usunięcia danych Klient zażąda ograniczenia ich wykorzystania;
    c. gdy dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których
    zostały zebrane lub wykorzystywane ale są one potrzebne
    Klientowi w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
    d. gdy wniósł sprzeciw wobec wykorzystania jego danych – wówczas
    ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze
    względu na szczególną sytuację – ochrona interesów, praw
    i wolności Klienta przeważa nad interesami, które realizuje
    Administrator, przetwarzając dane osobowe Klienta.
    5. Prawo dostępu do danych - podstawa prawna: art. 15 RODO.
    a) Klient ma prawo uzyskać od Administratora potwierdzenie, czy
    przetwarza dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, Klient ma prawo:
    a. uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;
    b. uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach
    przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach
    odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania
    danych Klienta albo o kryteriach ustalania tego okresu (gdy
    określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest
    możliwe), o prawach przysługujących Klientowi na mocy RODO
    oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle
    tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym
    o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku
    z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
    c. uzyskać kopię swoich danych osobowych.
    6. Prawo do sprostowania danych - podstawa prawna: art. 16 RODO.
    a) Klient ma prawo do żądania od Administratora niezwłocznego
    sprostowania dotyczących jego danych osobowych, które są
    nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, Klient, którego
    dane dotyczą ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych
    osobowych, w tym przez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
    kierując prośbę na adres poczty elektronicznej zgodnie z §6 Polityki
    Prywatności.
    7. Prawo do przenoszenia danych - podstawa prawna: art. 20 RODO.
    a) Klient ma prawo otrzymać swoje dane osobowe, które dostarczył
    Administratorowi, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez
    siebie, administratora danych osobowych. Klient ma również prawo
    żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez Administratora
    bezpośrednio takiemu administratorowi, o ile jest to technicznie
    możliwe. W takim przypadku Administrator prześle dane osobowe
    Klienta w postaci pliku w formacie csv, który jest formatem
    powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego
    i pozwalającym na przesłanie otrzymanych danych do innego
    administratora danych osobowych.
    8. W sytuacji wystąpienia przez Klienta z uprawnieniem wynikającym
    z powyższych praw, Mojalalka.pl spełnia żądanie albo odmawia jego
    spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego
    otrzymaniu. Jeżeli jednak - z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub
    liczbę żądań – Mojalalka.pl nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu
    miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Klienta
    uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania - o zamierzonym
    przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
    9. Klient może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania i wnioski
    dotyczące przetwarzania jego danych osobowych oraz realizacji
    przysługujących mu uprawnień.
    10. Klient ma prawo żądać od Mojalalka.pl przekazania kopii standardowych
    klauzul umownych kierując zapytanie w sposób wskazany w §6 Polityki
    Prywatności.
    11. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
    Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony
    danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.
  • 5 Zarządzanie bezpieczeństwem - hasło
    1. Mojalalka.pl zapewnia Klientom bezpieczne i szyfrowane połączenie podczas
    przesyłania danych osobowych oraz podczas logowania się do Konta Klienta
    w Serwisie. Mojalalka.pl stosuje certyfikat SSL wystawiony przez jedną
    z czołowych światowych firm w zakresie bezpieczeństwa i szyfrowania
    przesyłanych danych przez sieć Internet.
    2. W przypadku, gdy Klient posiadający konto w Sklepie Internetowym utracił
    w jakikolwiek sposób hasło dostępu, Sklep Internetowy umożliwia
    wygenerowanie nowego hasła. Mojalalka.pl nie wysyła przypomnienia hasła.
    Hasło jest przechowywane w formie zaszyfrowanej, w sposób
    uniemożliwiający jego odczytanie. Celem wygenerowania nowego hasła
    należy podać adres e-mail w formularzu dostępnym pod linkiem „Nie
    pamiętasz hasła”, podanym przy formularzu logowania do konta w Sklepie
    Internetowym. Klient na adres poczty elektronicznej podany podczas
    rejestracji lub zapisany w ostatniej zmianie profilu konta otrzyma wiadomość
    elektroniczną zawierającą przekierowanie do dedykowanego formularza
    udostępnionego na Stronie Internetowej Sklepu, gdzie Klient będzie miał
    możliwość ustalenia nowego hasła.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl